Vásárlási feltételek

 

Rendelés
A rendelések leadása email-ben, telefonon vagy webshopon keresztül történik.

Árak
Az oldalon minden ár az adott egységre vonatkozik az áfa nélkül, amelyek bármikor előzetes figyelmeztetés nélkül módosíthatóak (a változások előtt leadott rendelések természetesen változatlan áron kerülnek kiszámlázásra).

A termékek rendelkezésre állása
A raktáron lévő termékek mennyisége folyamatosan változik, így előfordulhat, hogy a kívánt termék nem érhető el azonnal. Amennyiben a szállítási idő meghaladná a 48 órát, az ügyfelet értesítjük (a megadott elérhetőségek egyikén) a későbbi szállítás feltételeiről. Az AMORA fenntartja a jogot az értékesítés vagy a szállítás megtagadására bárkivel szemben.
Mivel a kávécsomagok összetétele bármikor változhat, a hozzájuk tartozó kép nem mindig tükrözi a pontos tartalmukat. Ezért kérjük a termékhez tartozó leírást elolvasni.

Számlázás
A számla elkészítéséhez kérjük, a pontos adatokat megadni (pontos név, cím, adószám, stb.).

Kérjük, jelezze amennyiben a szállítási cím eltér a számlázási címtől.


Felelősségvállalás
Az AMORA nem felel semmilyen szándékosan vagy véletlen okozott kárért vagy veszteségért, sem a megkésett szállításért, vagy a nem közvetlenül az AMORA hibájából eredő károkért.


Garanciavállalás
- AMORA mindaddig garantálja termékeinek minőségét, míg azok kezelése megfelelő.

- A garanciával egyedül az a személy élhet, akinek a neve a számlán szerepel.

- A termék nem megfelelő működése esetén, kérjük azt írásban jelezni a törvényben meghatározott határidőkön belül.

- AMORA felelőssége, hogy a meghibásodott terméket ellenőrizze és annak tesztelése után javítsa azt.

- A hibás terméket a számlaszámmal és a probléma leírásával kérjük visszajuttatni.

- A termék visszajuttatásának költsége az ügyfelet terheli.


A szerződéstől való elállás joga
Az ügyfél a termék kézhezvételétől számított 8 napon belül elállhat a vásárlástól. Ez kizárólag sértetlen, a kapszulák esetében bontatlan eredeti csomagolásban, használattól mentes termékekre érvényes. A termékekkel együtt a számlát, vagy annak másolatát is kérjük visszajuttatni a címünkre: 1134 Budapest, Klapka utca 7.
A kifogásolt termékek vételárát legkésőbb az elállást és az áru visszaszolgáltatását követő 30 napon belül visszatérítjük. Az elállási jog gyakorlása miatt, az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatosan felmerült költségeket a Vásárló viseli.
A visszatérítés a vásárlásnál használt bank- vagy hitelkártyára történik; készpénz visszatérítésére nincs lehetőség.

Visszaküldés
- A kézhezvételtől számított 8 napon belül, küldjön email-t az AMORA-nak számlával vagy egyszerűen juttassa vissza a terméket, sértetlenül, kapszulák esetében az eredeti csomagolásban.
- AMORA az árat a termék állapotának ellenőrzése után visszafizeti.
- Az ügyfélnek kell gondoskodnia a termék szerviz pontba jutásáról.
- Amennyiben a termékek felbontva, nem eredeti csomagolásban, illetve sérülten érkeznek, az AMORA nem köteles őket elfogadni, vagy a vételárat visszatéríteni.
Ha a kapszulák sérültek, jelezze ügyfélszolgálatunkon.

Adatvédelem
A
z amora.hu tulajdonosa és üzemeltetője, a Caffé Service Kft

Adatkezelési alapelveink összhangban vannak az adatvédelemmel kapcsolatos hatályos alábbi jogszabályokkal:

A személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról szóló 1992. évi LXIII. törvény;

A személyes adatok kezelése vonatkozásában az egyének védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról az Európai Parlament és az Európai Unió Tanácsa 1995. október 24-i 95/46/EK irányelve;

Az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény;

A kutatás és a közvetlen üzletszerzés célját szolgáló név- és lakcímadatok kezeléséről szóló 1995. évi CXIX. törvény;

Az egyének védelméről a személyes adatok gépi feldolgozása során szóló 1998. évi VI. törvény.

A vevők feltétel nélkül beleegyeznek abba, hogy személyes adataik (név, email, telefonszám) a Caffé Service Kft adatbázisába kerüljenek és azokat a Caffé Service Kft - esetleges tiltási nyilatkozata kézhezvételéig - minden további ellenszolgáltatás és engedélyezés nélkül saját online marketing tevékenysége céljából felhasználhassa.

Fizetés
Az AMORA.hu oldalon az árak forintban értendőek és az áfát nem tartalmazzák.
A rendelés során, kérjük jelezze, hogy milyen fizetési lehetőséget választ
: készpénz, bankkártya, utánvét, banki átutalás


Banki átutalás esetén
Kedvezményezett: Caffé Service Kft
Számlaszám
HUF: 11600006 00000000 49481239
EUR: IBAN
HU83 1160 0006 0000 0000 4948 1239

Bank: Erste Bank
Adószám: 14211674-2-13


Házhozszállítás
Ingyenes szállítás feltételei
Minimum
300 kapszula, vagy bármely Mitaca kávégép megvásárlása vagy kávégép ingyenes kihelyezése esetén Magyarország egész területén.

Szállítási költség
Ha a rendelt mennyiség 300 kapszula alatt van, a szállítási költség 990 Ft+Áfa (kivéve ha kávégépet vásárolnak).

A szállítási költségek nem visszaigényelhetőek.

Minimum szállítási mennyiség
Minimum 100 db kapszula megvásárlása esetén vállalunk házhozszállítást. Kevesebb, mint 100 kapszula megvásárlása csak személyes átvétellel lehetséges. A minimális rendelési mennyiség csak a kapszulákra vonatkozik, egyéb termékeinknél nem érvényesek.


Szállítási idő
Maximum 48 órán belül kiszállítjuk a termékeket Magyarország egész területére.

Szállítási feltételek
A megrendeléskor minden kiegészítő információt szükséges a szállításról feltüntetni (megrendelő neve és telefonos elérhetősége, szállítási cím, amennyiben eltér a számlázási címtől).

Jogi nyilatkozat: az AMORA fenntartja a jogot a feltételek és költségek változtatására bármely rendelés esetén, amennyiben a körülmények úgy kívánják.


Az illy márka az illycaffé Spa tulajdona. A Mitaca márka a Mitaca Srl tulajdona.
Az AMORA márka a Caffé Service Kft tulajdona.

Figyelem: az illy és a Mitaca kapszulák kizárólag csak Mitaca kávégépekkel készíthetőek el.